wake up, girl!

Skrivet 2011-09-23 Klockan 17:20:06

vart på gymmet, i värsta snygga outfiten. gav mig inte så mycket eftersom jag är rätt ny på sånt, bokade iaf en tid men en instruktör som skulle hjälpa mig sätta upp ett pass som jag kan gymma. GREAT

ja, vad gör man en fredagkväll som denna? jag har verkligen ingen aning. se hockey? hmmm, vet inte hur min lust är med det.. känns mest som man går dit för att få tiden att gå. suck....
Imorgon är det iaf jobb som gäller, sedan ska jag till södervärnshallen och se endres premiär. även lagfest på kvällen, får se hur mycket ork jag har kvar. hoppas att tjejerna vinner matchen imorgon, sista matchen, det är bara att ge allt!! 

5f291d43_large 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!