sömntuta, dags att vakna

Skrivet 2011-09-27 Klockan 12:51:40

imorse försov jag mig totalt, missade hela matten och en bit av idotten. FUCK. Hade sprängande huvudvärk och tog två alvedon igår kväll, sedan somnade jag som en stock och vaknade inte förrens tjugo i tio. good work.

idag ska jag komma ihåg att hämta ut en ledighetslapp till landskampen, jag längtar galet! ska även ringa mormor och säga att hennes t5vå favorittjejer snart kommer på besök. hihihihi, hoppas att det finns tid över att dra en sväng på gina.

sedan ska jag och lukas gå på stan, vi ska köpa ett par jeans till lukas och så ska jag kolla på lite kläder till mig själv. jag är fett sugen, blir även lite pluggande på samhällskunskapen eftersom det blir prov imorgon.

Tumblr_lroc04hxk41r345i4o1_500_large

Ha en bra dag, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!