REDHEAD

Skrivet 2011-09-13 Klockan 09:25:09

Fan vad jag älskar att gå på innebandyträningarna! tiden går så fort och jag har riktigt jävla roligt. åh, vad jag har saknat det!

igår var det inköpskväll, köpte ett par värmebyxor eftersom jag alltid får ont i ljumskarna, annars inget. Min klubba får fortfarande duga, den är fin och jag gillar den. Jag har ävn färgat håret, hello redhead!  

Idag orkade jag knappt gå upp ur sängen, det blev sent igår. men det är bara att pina sig igenom dagen, snart är det torsdag och lite sovmorgon.....bara en natt kvar.
Dags för gympa, VI HÖRS!
Tumblr_lretyhdlu81qaobbko1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!