mögelstejk

Skrivet 2011-09-29 Klockan 11:59:03

Igår simmade jag och molin, och idag ska vi köra puls medel på friskis och svettis. undara om det ungefär är som intensiv. blir isf bra träning, gött!

jag måste sälja mina jävla korvar, så om någon älskar salami är det bara att höra av er! Perfekta julklappar eller till julbordet! :)) KÖP PÅ LIKSOM.

nu är det handel och sedan svenska i mögelhuset, kanske blir en strejk på den. ikväll blir det även att läsa igenom info och layout en gång till, eftersom vi tydligen skulle ha förhör på det.. men som tur är kan man det mesta sen innan.

Nu måste jag kila, Pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!