kärlek

Skrivet 2011-09-28 Klockan 11:51:54

ett par nya jeans och en tröja blev inhandlat igår. Lite mer blev undan hängt till idag och jag ska iväg och kolla på en väst. Jag har blivit helt såld på det, vill även ha en pälsväst att ha utanför skinnjackan och jag skiter i ifall man kanske ska handla en vinterjacka nu. jag vill, jag vill, jag vill.

idag ska jag och simma med sis, vi har ju inga träningar längre så det får bli att hålla igång lite på egenhand. Nu är snart veckans alla prov avklarade har ett läxförhör nu efter handledartiden sen är det dags att sluta, skönt! hoppas att resten av veckan kan bli lugn.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!