i just came to say hello

Skrivet 2011-09-18 Klockan 17:55:48

i helgen säkrades kontraktet, blir tvåan nästa säsong! Bra brudar.
vi hann även med ett besök på ikea med mat och handling av ljus och galgar. så nu kan jag fixa det sista i mitt rum.

idag har det blivit lite pluggande, jag spyr över historia. fattar noll. har läst handeln en gång, det var väl det man skulle? minns jag något för det? nej. sedan har jag spelat match, snubblat på bollen och målat. så plus minus noll.
skickat ett väldigt pinsamt sms och planerat för en ny idol-taco kväll.
ja, helgen gick i sportens tecken. nu blir det tv och film hela kvällen, slapparsöndag hejhej!


Tumblr_lrq3afzoat1r2xd25o1_400_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!