hearts on fire

Skrivet 2011-09-06 Klockan 20:38:39

idag kunde jag inte träna, mådde inte speciellt bra och fick reda på idag att jag hade prov imorgon. Läste igenom samhällskunskapen och pluggade på provet, sedan somnade jag som en stock så fick fortsätta plugga när jag vaknat igen.

Nu sitter jag bid datan, och fan vad jag tycker synd om mina grannar om jag någonsin ska bo i lägenhet. Jag gillar nämligen hög musik och jag höjer lite till och lite till, man blir så glad av musik!!

Lukas ska komma hit och vi ska gå ut och gå, jag behöver ju röra mig lite iaf. även fast vi sprang ganska mycket på gympan idag. Imorgon så är det ingen träning och jag ska mysa med Hanna och Camilla, vet inte om någon mer skulle med men vi ska iaf äta mat och se idol :)

SEE YA!
Tumblr_lqzahg8lxp1qcxieko1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!