duktig tjej

Skrivet 2011-09-21 Klockan 11:40:26

Hej och hallå!
veckan har rullat på bra och den är redan halft gången. Imorgon är det ledigt så det blir historieplugg med jennifer. ja, vi får se hur det går med det!
Jag har iaf inhandlat ett gymkort, skaffat mig en sjuk träningsvärk och käkat tacos med fina tjejer. så har jag tränat fotboll, på torsdag är det sista träningen och på lördag är det sista matchen. efter firas det med fest, men om jag ska med eller inte har jag inte bestämt ännu.

Ikväll ska jag kolla hockey, sudret-visbyroma, skulle egentligen kolla för att johan skulle spela emot lukas men nu ska ingen av dom vara med. men det kan ju vara roligt att se ändå, det finns ju andra som man känner. Sedan blir det nog en liten stund plugg och tänkte gå på spinning, men jag känner mig helt seg och död i kroppen idag har rört mig minst två gånger de senaste dagarna, en del till och med fler. Får se om det bara blir en promenad eller om jag dara mig in till stan och kör järnet!

296782_253788194660450_107827552589849_693958_1199573794_n_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!