big girls don't cry

Skrivet 2011-09-15 Klockan 16:46:33

nu blir det snart fotbollsträning, känner mig faktiskt inte så pinad att gå dit idag. vet inte varför? kanske för att jag vill att tiden skall gå och att det ska bli helg. efter träningen ska jag iaf se innebandy, så ska inte käka och duscha efter. det blir bara direkt till stan, till elin och sen vidare till södervärn.

igår spenderade jag lite tid med min fina viktoria. vi var först i dalhem, sen roma och så hämtade lukas oss och körde henne till millan för att hon skulle till 'annan ort', vi åkte hem och åt mat och såg på bonde söker fru. sen blev det lite pluggande eftersom vi hade prov idag. Det gick faktiskt ganska bra, eller jag svarade på allt iaf.

Nu ska jag se ensam mamma söker på tv3 play! SEE YAAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!