over and out

Skrivet 2011-10-27 Klockan 13:06:31

loven springer iväg som vanligt och man gör inte ett skit. man lovar sig varje gång att det här lovet ska jag göra något varje dag... men nej. nu har jag jobbat två dagar med pappa, idag slutade jag vid tolv. fett nice. så jag ska nog åka in till gymmet och träna lite, sedan när pappa slutar så ska vi övningsköra en sväng.

imorgon ska jag iaf åka skridskor, käka middag och mysa. det kan du ge dig på! sedan har jag helgen fri, extra fri till och med. 

För er som missat det i tidningen så är våran tränare sparkad. gone forevva! dags att börja träna igen?
hoppas att vi får världens bästa tränare nu, och nej pappa du kan inte ha oss. två av dina barn spelar, du som snackar om att man inte ska vara involverad. hihi

Tumblr_lqmei2kgzx1qk799co1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!