nu är det nära

Skrivet 2011-10-05 Klockan 11:56:30

Jag bara vill inte kliva ur sängen, fan vad jag älskar att sova.

idag efter skolan blir det fika med studentgruppen, bussen hem vid halv fyra och sedan in för att spela träningsmatch vid halv åtta.

mötet igår gick bra, man fick fram det mesta man hade på hjärtat. nu hoppas jag verkligen på att det blir ett sammarbete så att man kan få en ny chans, en möjlighet, få tillbaka lusten och bara köra!!

Jag vill bara krypa ner i sängen och gosa, men istället sitter man i skolan och ska ha klassmöte sen prov. DÖ! hoppas att det går vägen, pusspådig!


Tumblr_lrhxzvlol61qejqigo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!