när jag går ner

Skrivet 2011-10-16 Klockan 22:25:27

jävla snopp match, siffrorna speglade inte matchen. vi var inte bra, men inte så dåliga. Jag dog typ pga min förkylning, svimmade nästan när jag satt på bänken. KUK! ett mål blev det iaf. men även några insläppta mål och en fin ass till motståndarna! så ingen bra insats.

men nog om skit och tråkigheter, jobbet i lördags gick fint! efter var jag i dalhem med fina tjejer och en badbalja som vägrade bli varm. I fredags så åt jag tacos med en fin loke, sedan blev det idol och spel med elin och johan.
Imorgon är det tillbaka till verkligheten med träning och pluggande. Hoppas att jag mår bättre då.

Snart är det höstlov, fett gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!