miss miss miss

Skrivet 2011-10-07 Klockan 09:55:51

jag har precis gjort matte prov och det gick kuk. ursäkta språket.
nu är det dags för nästa prov som antagligen kommer att gå lika bra.

igår fick jag introduktion på gymmet, var där i en och en halv timme med honom. så nu har jag lite övningar att göra och ett schema att variera! gött.

ikväll blir det tacos vid min bror, men emma och micke, danne, hans assistent och så lukas. sedan blir det nog filmkväll vid elsis. Och imorgon är det äntligen badbalja med niob, jennifer la ut ett fint inlägg och en massa kort, det fick mig att sakna som fan. Ta oss tillbaka till romaskolan, 9B, lennart som var som våran extra pappa, bokantanterna, vi var som en liten familj. fullt av bråk men ändå en sån jävla sammanhållnign. PUSS PÅ ER!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!