I'm so lucky lucky.

Skrivet 2011-10-31 Klockan 13:18:06

nu har skolan börjat igen, det enda jag gjorde idag var ett redovisa med jossan på histroian. jennifer var sjuk. nu har jag skrivit klart min idrottsuppgift som ska vara inne imorgon. sedan ska jag och lukas ut till roma och käka upp all tacos som är över ifrån fredagens middag.

jag har haft en rolig helg, men skridskor m. emil, viktoria, lukas, jennifer, issa och olivia. sedan åkte jag, emil, viktoria och jennifer och käkade hemma vid mig. så avslutade vi kvällen med innebandymatch. Lördagen spelade jag själv match, förlorade, skadade mig. jävla fot. på kvällen åkte jag in till jennifer, vi fixade oss och begav oss sen till issa och co. det blev en rolig kväll, trots min jobbiga fot. Söndagen bjöd på ishockeymatch, och en ren fetto söndag. bra tänkt när man inte kan träna nu, kommer snart rulla fram.

Nu ska jag mysa med loke. SEE YOU!


Tumblr_lgczjdusjd1qh2n01o1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!