1 år.

Skrivet 2011-10-24 Klockan 17:12:43

har haft en hemmafru dag med matlagning och städning. har för första gången kokat ägg på spisen, dutti. sedan har jag även gjort färginpackning i håret och fixat lite. en skön start på lovet helt enkelt.

jag borde egentligen ta tag i mina två uppgifter som måste vara klara till på måndagen och tisdagen veckan efter lovet, men känns softare att se på oth och dricka lite fanta. jag och elin ska snart ut och ta en promenad för att få bort hennes träningsvärk. sedan bär det av mot innebandyträning! :) i helgen möter vi endre u, jag ska kämpa för  mitt liv.

TACK OCH HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!