svävar på moln

Skrivet 2011-11-20 Klockan 10:12:19

jag fick VG på matte b provet, jag som inte fattade någonting. tack emma, du är bäst!

helgen har varit bra, i fredags var jag med viktoria och angelica som är hemkommen ifrån London. Vi spelade spel och såg idol med deras mamma, mys. igår kväll blev det jobb, sedan bio med gry, malin och lukas. vi såg Breaking down, den var inte så händelserik som de andra filmerna. men jo, den var bra.
Nu är det snart dags att dra sig emot roma, packa iordning mina match saker och sedan bli hämtad av backkollegan emma och köra ut till hemse för att spela match.
Övrigt ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl en slapparsöndag framför tvn. gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!