puss

Skrivet 2011-11-11 Klockan 09:50:19

idag är det fredag, åh vad skönt! jag åkte med min syster in till skolan så att jag fick lite längre sovmorgon eller ifall längre än ifall jag skulle ta bussen. nice. efter skolan idag ska jag på stan och köpa present till pappa och det sista till maskeraden. när jag är klar med det så ska jag träffa lukas en sväng ifall jag hinner, annars blir det att åka direkt till maxi och handla med emma tills ikväll.

jag älskar bara tanken att imorgon får jag sova lite längre, att ikväll ska jag äta god mat och spela roliga spel, att jag ska kämpa med mitt liv emot klinte i helgen och att jag ska tjäna lite pengar, festa och ha allmänt roligt. Jag älskar att det är helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!