måndag

Skrivet 2011-11-28 Klockan 09:58:48

jag är ganska dålig på att blogga.

veckan har gått väldigt fort, jag har jobbat, jobbat och jobbat. annars har det inte hänt speciellt mycket, nu sitter jag i skolan och har historia. det suger, vi gör typ ingenting. lyssnar på någon tråkiga texter och berättelser på internet. som hela tiden hakar upp sig eller kopplar ner.... längtar tills jag kommer hem och får ta en liten powernap.

ikväll är det träning, springning med fotbollen och så innebandy träning. kanske man får träffa den nya tränaren ikväll då och bilda en uppfattning och han och hans tänkande, spännande. jag tror att jag kommer dö, för vi ska springa i backar.

i går köpte jag mina första julklappar, jag som nästan var färdig vid den här tiden förra året? känner lite smått panik över att jag inte vet vad jag ska handla till alla. men jag längtar så mycket till julen och nyår.
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!