glad tjej

Skrivet 2011-11-14 Klockan 17:11:29

jag överlevde körlektionen, wiho! och det gick faktiskt helt okej bra. tur att jag fick en sån bra lärare, hihi :) har bokat in massor av lektioner så att jag kan få det dära körkortet någon gång. jag blev typ taggad efter idag, annars har det vart så himla tråkigt. Men nu jävlar ska jag bara köra!

Kvällen bjuder på plugg av matte och små företagande. prov imorgon, jag fattar noll. sedan en springtur på en timme med laget. roligare kväll hade man ju kunnat ha framför sig.


typ, något såhär såg jag ut på maskeraden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!