Friday I'm in love

Skrivet 2011-11-03 Klockan 21:26:10

hej hallå tjena!
jag får panik när jag övningskör, tur att pappa och jag är otroligt bra på att sammarbeta.
mötet gick snabbt, sedan blev det en sväng på donken med jossan och elin, där stötte jag på moa. det var länge sedan, mycket roligt! 

Viktoria och Camilla blåste mig idag, de sa att camilla skulle flytta, jag blev ledsen. har inte träffat henne på länge. dumma människor.

nu ska jag komma igång och träna igen, C ska tejpa min fot så ska jag springa på måndag med laget.

Dags att tänka på refrängen, borsta tänderna, krypa ner i sängen och kolla ett avsnitt oth. det är ju en dag imorgon också, inte vilken dag som helst utan fredag. gud vad det känns skönt!

Tumblr_ltv0vtblbl1r00vtxo1_400_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!