en av bättre kvällar

Skrivet 2011-11-13 Klockan 19:34:03

jag älskar min klass, hp10a. ni är så jävla bra! tack för igår kväll, tack mien för att vi fick komma, tack till alla som var där för att min kväll var så jävla bra!
(bilder kommer senare)

vi spelade 4-4 mot klinte, men egentligen så gjorde vi 5-4 fast domaren dömde bort målet efter att han hade dömt mål. jag var sur, kan ni ju skriva upp. Trodde att dom skulle vara bättre än dom var, men det var inte en sån snygg match mest slag och andra fula grejer. Det kändes ju surt att bli norpade på två pinnar, men en är bättre än ingen. Sedan har jag vart på Farsdag middag, jag tycker om min pappa. Han är världens bästa och jag älskar honom! just so you know.

Det var allt ifrån mig, PUSS HEJ!

P.S ska ha min första körlektion imorgon, jag kommer att dö. är redan nervös.

Images_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!