det man en gång har, det finns alltid kvar

Skrivet 2011-11-16 Klockan 19:18:08

jag längtar till fredag, visst att jag får sova ut och så men mest av allt så längtar jag tills jag får se mitt första matte b prov. ja, det låter sjukt men det är så sant!

nu sitter jag här och borde egentligen plugga, men om jag ska vara ärlig så har jag ingen lust,ork eller tålamod. man får ändå ha boken på provet imorgon och vi har ju gått igenom det i skolan. sååå, jag slipper?

körlektionen gick faktiskt helt okej ännu en gång, råkade bara få några stopp vid lassarettetskorsning så att det blev kö. men det ska man väl också vara med om eller? dö pinsamt. jag överlevde även mitt utvecklingssamtal som kan vara blan det tråkigaste på jorden tror jag? vad är det som är så viktigt med dom? förr i tiden var dom mer seriösa, nu är det bara slöseri med tid.



"Det vackraste en pojkvän kan säga till sin flickvän är, nästa tjej jag någonsin kommer att älska på denna jord kommer att bli vår dotter."
- några fina uppdateringar ifrån fb.

död och borta förevigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!