den glider in

Skrivet 2011-11-09 Klockan 16:07:48

jag sitter just nu och pluggar lite matte och har ätit toast. mums. idag är det redan onsdag, jag har vart ganska hurtig i veckan. har tränat både intervaller, innebandy och så hockeybockey match. inte illa, när man annars har gått på vila. men känner att det är dags att sätta igång igen, får bli lite löpning senare ikväll :)

snart kommer lukas hit innan sin träning, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. något blir det iaf, antagligen bara hänga vid teven som vanligt. höh

på fredag ska jag iaf vara med mina syskon, spela spel och laga mat. på lördagen blir det jobb, och sedan maskerad vid mien. åh, jag längtar till helgen! men absolut inte till nästa vecka, då drunknar vi i prov.


bjuder på en snygg bild ifrån när vi var i skärgården.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!