6 november

Skrivet 2011-11-06 Klockan 18:29:54

i fredags var jag med olivia och viktoria. sedan kom även simon. vi lagade mat, såg på idol och myste direkt efter skolan. på lördagen åkte jag med viktoria och hennes familj ut till GGN. Det var andra gången som jag var där, och måste faktiskt erkänna att det är ganska roligt att kolla på när någon ramlar. på kvällen festade vi lite, och jag hade en rolig kväll!

Idag har jag, annica och elias sett Hansa, dom förlorade som vanligt. men dom var så bra första perioden, kan det här vända för dom snart? efter så stannade jag kvar i södervärn för att kolla när mitt lag spelade emot skarphäll - jag ville verkligen vara med! men det blev en vinst iaf, kändes bra nu när vi har haft två förluster. nästa helg väntar klinte.

nu har jag ätit maxi sallad, gjort en hemuppgift i handeln och snart ska jag krypa ner med en chips påse vid teven. Ja, min söndag får bli min lördag.

tjing
384179_2172849005134_1364045254_31981957_1665354055_n_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!