the moment i met you

Skrivet 2011-05-24 Klockan 11:54:38

igen skola igår typ, vilket var dö skönt! det blev en lektion på morgonen som bestod av finns i sjön, jaa hur ovärt? lukas hämtade mig efter sitt hg och vi lagade korv och pommes innan han var tvungen och åka tillbaka till skolan. MUMSI. Jag mötte upp jennifer på stan och hittade ett fynd. halva priset på en tröja, hon köpte också en. sedan så åkte vi vidare till visby screen, tittade på linnen som vi ska beställa till pärken i sommar. Jag bara längtar ihjäl mig till stångaspelen. Nu gäller det bara att hitta en snygg logga som är vi!
Match har jag ju också spelat, vi mötte IFK. matchen slutade 4-4 och vi kvitterade i 89 minuten! så jävla sköööööööönt!!!

Jag har förresten också sett på bio, water for elephants. den var bra, bra, bra! lätt se värd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!