om sanningen ska fram

Skrivet 2011-05-15 Klockan 17:40:17

ibland kan det vara så skönt att bara vara ledig ifrån sport. fast istället kan det hända lite tråkiga saker, jag har tappat bort ena min nya converse sko, SKIT ROLIGT! tänk om jag inte hittar den?! får man köpa bara en sko? jag vill gråta en smula.

jag och lukas har vart för mycket på varandra så jag har vart grinig emot honom hela helgen, ändå bjuder han mig på saker. ibland är han för snäll.

Det blev iaf en bra helg med mestadels fint väder, grillning och spel ute i vall och så camillas 20 års fest. jag gillar helg och snart är det dags för sommarlov, endast två veckor kvar på praktiken, jag längtar efter lite ledigt....

PUSSSSSS 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!