.

Skrivet 2011-05-15 Klockan 20:27:34

om du tror att du är den enda som har gråtit över vad som har hänt så har du fel, jag får också leva med att jag har förstört något fint och sårat någon jävligt djupt. skuldkänslor varje dag över att du kanske mår dåligt, och jag hoppas att någon dag så kanske du klarar av att prata med mig igen. Det är nog bara en dröm, eftersom du inte kan se på mig, inte ens vara i samma rum. Det är över ett år sen och jag hoppas för din egen skull att snart börjar leva ditt eget liv och skiter i vad jag gör, vart jag ska, slutar att leva ditt liv efter mina beslut. Folk förstår att du är ledsen men börjar tycka att det har gått för långt, att det har blivit överkänsligt. Tänk på att du även kan förlora dina nuvarande vänner genom att inte leva ditt liv fullt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!