.

Skrivet 2011-05-02 Klockan 15:11:47

jag säger tack till Ronja för en super fest, fan vad rolig! även fast det slutade lite illa, men vilken tur att jag har så fina och roliga vänner. Kände mig död efter räfsningen klockan åtta, isäng halv fem och upp för att färsa i fleringe. JAG ÄR FAN DUKTIG IBLAND.
fan vad bra att vi vann seriepremiären 4-0!
borde plugga järnet, har prov på fyra kapitel imorgon och världen, landskapen, länderna och städer i sverige. jag har lust att dö!
ikväll blir det match, snart har jag utvecklingsamtal och tills dess ska jag plugga.




Kommentarer
Postat av: ronja

Skrivet 2011-05-03 Klockan 12:24:11
tack själv du söta! :)

URL: http://ronjos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!