du ringer på fredag, så ses vi på lördag

Skrivet 2011-05-17 Klockan 16:12:18

imorgon är det dags för prov, igen. jag får sätta mig nu en stund innan träningen och efter. är hemma vid lukas, fast han är inte hemma. det är bara jag och maya. fast hon lämnade mig nyss och gick antagligen och sov igen, så roligt sällskap var jag. 

idag fick jag reda på att jag fick vg+ på turismprovet, det jag inte fattade ett skit av?! hon hade dock sänkt poäng-gränsen eftersom alla hade tyckt att det var svårt. ibland har man det bra. 
jag har även fixat ett nytt busskort, mitt dog ju bara huxflux. 
klassen har även provat på orientering på p18, det är lite väl drygt. förstår mig inte på människor som håller på med det frivilligt på fritiden. 

 
Helgen bjuder på en trevlig överraskning, jag blev så lycklig! ÅÅÅÅHHHH



Kommentarer
Postat av: j

Skrivet 2011-05-18 Klockan 09:03:37
<333333333333333


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!