8 maj

Skrivet 2011-05-08 Klockan 20:01:56

jag är så trött på allt skitsnack, synd för dig att jag får reda på allt förr eller senare. synd för mig då att du kommer ljuga

matchen i helgen förlorades, jag tillbringade inte någon minut på planen. så det blir ingen kommentar på den, 2-1 iaf.
idag blev det en hel match emot p18, 3-2 till oss. vi var bäst i första och ledde med tre noll, dom fick ett rött kort och vi en straff. sedan i början av andra tappade vi totalt och släppte in två mål, men vi skärpte oss och tog med oss tre pinnar, HÄRLIGT!! 
nu har jag kollat Gossip girl, duschat och vart i affären och handlat nyttiga saker, ikväll ska jag och lukas sa söndagsmys. jag har till och med sumpat colan och tagit en ramlösa, kan det här vara början på något bra? det är frågan.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!