3 maj

Skrivet 2011-05-03 Klockan 12:55:22

har just haft prov som jag inte kunde en enda fråga på, hej IG!
vi har tydligen flyttat våran träning så att den är ikväll istället för imorgon, jag som skulle köpa nya skor idag och så vila eftersom jag vaknade med förkylning och ont i halsen. FUCK!

sen ska vi börja sälja kryddor, ännu mera säljning. jag kommer aldrig lyckas sälja 20 grejer. jag vill dö! det stod i tidningen idag att elin ska med på island games, sant eller? hihihihihhi

nu ska jag vänta någon timme innan min svenska lektion, som vi ändå inte kommer göra något på. hade vart skönt att åka hem så jag hann med allt jag skulle göra innan träningen. OCH SÅ LÄNGTAR JAG TILLS JAG FÅR SE GOSSIP GIRL!



- jag bara dör varje gång jag tänker på det, lite mer, lite mer, lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!