let's go to paradise city

Skrivet 2011-03-04 Klockan 15:13:35

igår spenderade jag hela dagen i sävekiosken med grysan. det var jobbigt för att man inte hade någon stol men ändå så gick tiden förvånadsvärt fort.

Sedan så hängde jennifer med mig hem och vi fixade oss lite för att åka iväg till Dalhem. Det var roligt att träffa alla igen, även fast alla inte kan vara med. men nästa helg kommer Jennifer hem! vilket vi gillar till typ 150 och då ska vi ha så jävla roligt. men vi hade ju kul igår med, vi spelade spel och pratade en massa. när alla drog sig hemmåt och det var jag, viktor, viktoria och erica kvar satte vi oss vid datan och hade lite kul. hihihih, en lesbisk från australien gillade mig och erica, vilket gjorde viktoria sur. nu lät det som hon blev avundsjuk, men inte sån typ av sur. 
Vi avslutade kvällen med en toast och en tävling, men den tänker jag inte berätta om här!
TACK OCH HEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!