en vinst är alltid bra

Skrivet 2011-03-20 Klockan 20:57:25

min helg har vart helt okej, inte mycket till sömn men som tur är blir det plutdag på tisdag. då får jag ta igen all sömn jag missat. helgen bjöd mig iaf på

- en match som gick väldigt dåligt, men vi vann med 3-0 och en vinst är ju aldrig fel? skulle jag ge matchens lirare till någon i laget skulle det nog bli jossan eller elin, jag tyckte att dom gjorde det bra.

- en mysig hemma lördag i roma med min älskling. aldrig fel!

- fotografering med laget söndag morgon, känner att korten inte precis blev någon hitt, men det återstår att se i matchprogrammet liksom. bra ställe så att ingen ser dom?

- en bra endre match. VINST! nu jävlar får dom se till och vinna på bortaplan!!

nu ska jag avsluta med lite teve och sedan krypa ner i sängen så jag orkar med skolan imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!