bit i och gå vidare.

Skrivet 2011-03-27 Klockan 22:47:29

jag var så sjukt taggad inför match, mot p18 liksom. att jag äntligen skulle få möta dom. men nej, den största delen av matchen tillbringades frysande på bänken. men det är bara att ta nya tag, vi ska ju upp och spela på fastlandet i helgen, mot div.1 lag. lite spännande sådär...

lagkvällen var sjukt kul, mitt lag vann, vi åt god mat och efterrätt, skrev en låt till laget som är litesådär små grym!

ikväll myser jag enbart med min lillis, imorgon blir det skola och till träningen skulle tydligen tidningen komma. innebär alltså att jag måste ha 'rätt' kläder på mig, vilket kan bli en aning knepigt. men jag får se hur jag läser det. sedan ska jag även hinna med ett möte, vi får se hur det går på det. hoppas tummen upp!

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!