8 mars

Skrivet 2011-03-08 Klockan 12:12:17

ikväll är det inköpskväll och fysträning. den sena tiden vilket kommer att leda till en svidig och trött linnea imorgon.

jag sammanfattar mitt lov som helt okej, det var ganska lungt till en början. blev en dag på stan, två fester, träning och match. sedan har jag mest legat och degat mig med lurre. SKÖÖÖÖNT! nu längtar vi till påsklovet som är om lite mindre än 6 veckor, vi börjar redan nu att räkna ner.

idag blir det att plugga projekt och företagande, har nämligen prov imorgon. vi kan ju fråga oss hur det kommer gå jag och jennifer är ännu inte klara med två kapitel. hmmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!