5 mars

Skrivet 2011-03-05 Klockan 18:30:52

jag dog lite vad roligt det var att spela idag, skönt att vara igång igen. Jag fick spela hela matchen och en sak är säkert! jag ska nog tillbringa lite tid med mina löpardojjor. sedan får jag ta med mig lukas ut så att han kan ligga lite framför så jag kan ta rygg. sen är det LÅNGT det ska springas, nu jävlar ska det bli kondis!!

innebandyn förlorade vi med 17-2. hihi, men det var faktiskt roligt. jag saknar dock inte bollmärkena på kroppen och sönderslagna fingrar! uuuh :( sen ska jag påpeka att jennifer hellgren är riktigt king på innebandy, jag bara diggar diggar diggar henne!!


en bild sedan vi var små, jag skulle bara vilja dra ihop det laget och dra på en cup! fan vilket dreamteam vi var..


Kommentarer
Postat av: jennifer din vän!

Skrivet 2011-03-06 Klockan 16:04:15
haha, jag diggar,diggar,diggar dig!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!