23 mars

Skrivet 2011-03-23 Klockan 14:39:59

jag hatar att känna så här, kan inte säga att jag mår bra, kan inte säga att jag mår dåligt heller. det kommer i intervaller, jag hatar då det är som värst, må det sluta tills imorgon, så jag kan träna och spela match mot P18 på lördag.

Dagen har jag spenderat i min säng, kollat på gossip girl och spärrat mitt bankomatkort. slår vad om att när jag har skaffat nytt legg kommer den där jävla plånboken fram! så jävla typiskt...
imorgon är det praktik, om jag nu är pigg nog att gå på den. det återstår att se.

måndag, kan bli en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!