18 mars

Skrivet 2011-03-18 Klockan 17:55:38

jag och lukas sprang, kors i taket. men det var jobbigt, fast mest i benen. har även klarat av en fotbollsträning efter det och imorgon blir det match emot stenkyrka. min tredje match av lagets fyra. jag var inte med och mötte p18, fast det ville jag så gärna. men hoppas på nästa gång...

praktikdagarna är avklarade för den här veckan, jag har fått lite feedback och så, vilket var jätte bra. jag har skrattat mycket under den här veckan. fyfan vad en del kan vara sköna. jag gillar personalen, starkt. det hånglas till och med bland kläderna och ljugs som civilstånd!!

ikväll blir det bio med lillis, hur många lingon finns det i världen? sedan hem och vila upp mig för match.
(fast just nu är han lite svidig, en grej hände som inte var så speciellt populärt... hihi)


något med den här sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!