15 mars

Skrivet 2011-03-15 Klockan 12:16:26

min helg var super duper, det var så roligt att träffa jennifer igen. träffade henne fredag, lördag och söndag. jag saknar henne redan igen, det känns så konstigt att hon inte bor här längre...

igår överraskades jag med våfflor, sylt och grädde när jag kom hem till lukas efter skolan. jag har varit sugen på det så himla länge, så jag blev mycket glad.

träningen med fotbollen var rolig, det skrattades en hel del. ikväll blir det träning på träningscentret. jag längtar tills dom är slut och vi bara ska köra fotboll, det är mycket roligare! tänkte kanske träna extra på onsdag med b-laget, jag, grysan och johanna pratade om det.

idag var det en efterlängtad sovmorgon och jag bara sov så himla gott, skulle dock behöva den imorgon men det går bra ändå :) nu blir det att jobba turism....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!