satan i gatan

Skrivet 2011-06-07 Klockan 14:31:43

Idag har jag nästan inte gjort någon nytta alls i skolan, en guidning bara som jag och jennifer satt ihop på fem minuter. Jag vet inte riktigt vad vi kommer att få för betyg men vi genomförde det iaf, så ett G. bättre än vissa andra som alltid skiter i saker, ni förstör för alla andra också. eller iallafall en del.

jag har sett lite på eva och adam, det är bra! fast jag och lukas har nu kört igenom vartenda avsnitt, så nu får vi hitta något annat. ska snart möta upp elin på hennes lunch, fast jag ska bara ta en fika. en glass eller kanske en milkshake, det kan vara gott ibland.

det blir ingen träning ikväll, knät känns mycket värre idag. surt. jag smörjer ständigt in med Ice power, det är så jävla skönt! jag kan gå på det, men det gör så jävla ont i vissa lägen och ibland bara kommer det världens smärta, jag tycker inte om att skada mig. Blåtiran har iaf inte blivit värre, det hade jag iaf tur med.

men nu blåser det så in i helvete så allt i huset nästan ramlar omkull, dags att stänga fönster och dörrar!
PUSS PÅ DIG!

46_large

förresten så var det någon omogen idiot som hade vart inne på min facebook och skrivit en massa. DU ÄR SÅ HIMLA ROLIG!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!