om sanningen ska fram

Skrivet 2011-06-02 Klockan 21:42:07

Hejhopp!

jag har just packat färdigt, skulle egentligen ha hängt med mysiga människor i almedalen men det blir nog en aning sent. ska upp imorgon och vara borta hela helgen, så hinner inte vara med och träffa mattias imorgon. vilket är väldigt tråkigt. Men det kommer fler chanser.

idag var det match, jag satt på bänken hela matchen. och den förlorades med 3-2, dom andra hade en tjej som var så jävla grym! jag skulle vilja vara lika bra som henne, helt klart!

jag har försökt tvinga Ella att springa med mig imorgon, ska jogga av oss lite eftersom vi har match på söndag med. men hon bangade, så jag får slinka ut i spåret återigen själv med ipoden. men det är nice det med. Sprang faktiskt 5 km igår, plus att jag gick en efter. ibland kan jag ta tag i mig själv och vara lite duktig.  nu ska jag bara se till att köpa ett gym-kort.

jag saknar lukas en gnutta, fast han har bara vart borta i en och en halv dag. man är fan för skön!!

Bokeh-boy-and-girl-boyfriend-couple-cute-jump-favim.com-47216_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!