I'm in love with judas

Skrivet 2011-06-21 Klockan 16:11:07

Heeeeej!

jag har precis gjort en lista med några låtar som bara MÅSTE in på ipoden. Jag har nästan packat klart och har typ med mig för lite eller för mycket, kan inte bestämma mig.
Har i morgon på mig att packa ner det sista, springa en runda och sedan är det dags att jobba. ska stänga på onsdag och både öppna och stänga på torsdag, då går tiden fort i alla fall :)

på ett sätt är det skönt att inte vara hemma över midsommar, man slipper allt planerande. men vafaaan vad jag kommer sakna mina fina vänner dom kommer ha så jävla roligt!! men jag kommer antagligen också ha det roligt, fast på ett helt annat sätt dock ;)
Tumblr_lgae3p3uxh1qczvmbo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!