HP10aaaaaa

Skrivet 2011-06-17 Klockan 13:46:02

jag älskar min klass så sjukt mycket och vi kommer ha världens bästa student! tack för igår.

nu sitter jag själv hemma vid lukas, han jobbar. drygt. Sen ikväll vid fyra börjar jag att jobba. det ska faktiskt bli roligt, jag trivs där. Jag måste hoppa i duschen innan jag börjar och försöka hitta en tröja jag kan ha på mig, lite kallt och fel väder för byxdress kanske? men det ska finnas en randig långarmad tröja jag skulle kunna låna. jag får hoppas på det bästa. Nu får jag börja ta vara på tiden och inte sitta här. 

På med lite musik och hoppa i duschen, yes!  

Tumblr_ll6qcm3i8s1qcxdlfo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!