ah, you don't care

Skrivet 2011-06-07 Klockan 00:03:59

jag har världens mest oplanerade liv, tar aldrig tag i saker. imorgon är det guidning, har jag och jennifer ens läst någon fakta om den där jävla ruinen? svar NEJ! har egentligen matteprov också, men har boken i Roma och har inte pluggat något på de lediga dagarna. Så jag får pallra mig till skolan på fredag när jag egentligen skulle kunna ha vart ledig, SKYLL DIG SJÄLV.

så har jag med min vanliga tur `skadat`knät och fått blåtira när jag spelade fotbollsmatch. hoppas det blir bättre imorgon, för just nu dör jag av smärta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!