9 dagar

Skrivet 2011-07-05 Klockan 12:34:17

Nu är jag äntligen hemma igen, får man säga så? nej, men england var roligt. Vi bodde i något som jag tyckte såg ut som cirkusvagnar, sängarna var osköna och maten var fett äcklig. Annars hade jag roligt! Jag gjorde lite bra inköp, en fin klänning, bacebolljacka, och mycket mer. Ja vad gjordes mer då? vi var på djurpark, festade, spelade fotboll såklart, vi slutade 7a men var värda en plats mycket högra upp. Första matchen förlorade vi med ett-noll och det var en tabbe av vårat lag, vi hade bollen typ 90% av hela matchen men kunde inte göra mål. Likadant nästa match, vi behöve vinna med två-noll men det blev noll-noll. Inget av dom här lagen var särskilt bra. Det bästa laget mötte vi sista matchen, placeringsmatchen. Först gjorde dom ett-noll ganska tidigt i matchen, innan halvlek släppte det för oss och olivia gjorde ett-ett. efter paus gjorde jag två-ett på ett långskott utifrån och sedan fixade jag även så att en tjej fick rött kort och jag själv ett gult. Men jag spelade iaf två av tre matcher och jag ger oss Godkänt spelmässigt men inte resultatmässigt.

Nu har jag bara jobbat, träffat lukas och jennifer + tränat pärk och sprungit igår. idag är jag helt ledig, jag ska till farmor och farfar och äta. Sedan får jag se vad som händer ikväll ska jag iag springa milen, för första gången i mitt liv! LYCKA TILL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!