sommar på riktigt

Skrivet 2011-07-06 Klockan 14:19:02

hej och hå, fan vad dagarna går. ikväll ska mitt lag spela träningsmatch för på torsdag är det stånga och vi har inte gjort det ännu. Det börjar bra! Men tyvärr ska jag jobba så dom får låna in någon annan.

Slutet av veckan ska jag spendera i en släpvagn på stånga campingen, hahahahah fyfan! sedan ska jag in till stan på fredag för att jobba några timmar. Men stånga är så jävla bäst bäst bäst, go hörsne bullfighters!!

den här veckan har jag sammanlagt sprungit 18km, jag klarade milen! så jävla braaaaaa, plus att jag typ inte var så trött när jag kom i mål. fatta vad skönt det kändes, idag var det däremot mycket tyngre att springa och jag pinade mig runt femman. Snart är det dags att gå ner på stan för att jobba, hoppas att det är mycket folk!

PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!