teamsportiacup

Skrivet 2011-01-30 Klockan 14:03:17

DJ: vi var så många, så jag fattar egentligen inte varför jag var tvungen att vara med. satt iaf första matchen sedan spelade jag resten. första blev förlust, nästa vinst, tredje lika (domaren sög och dömde bort mitt två-ett mål. Du kan dö!) sista lika. Damer A: en oavgjort, en vinst och en förlust. FAN att inte ifk kunde ta dalhem c... Jag orkade inte kolla några finaler idag, jag tänker först visa mig i södertvärn när det är dags för ibk match.

det var en jävligt lång dag. gick upp 6 på morgonen och kom hem till lukas och dom ifrån södervärn vid halv tre. Han gick upp imorse och spelar nu hockey match. jag har legat och sovit hela tiden, och hade inte några planer på att gå upp ur sängen lagom att jag ska fixa mig till ibk-matchen.

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!