min dag, bra dag!

Skrivet 2011-01-21 Klockan 17:55:33

idag är det min dag och hur många till som helst i världen, men MEST min.
jag vaknade av att älskling väckte mig med kanelgifflar och mer på sängen, mums. sedan överraskade han mig med en liten presentis och han som sa att han inte hade köpt någon utan att han skulle gå på stan med elin på lördag. Åh, vad glad jag blev. en kofta jag verkligen ville ha! han är bäst! 
sedan spenderade jag min dag i skolan, jag har mycket fina vänner, dom komihåg dom. PUSSS 
sedan har man typ hur många FB grattis som helst, det är roligt roligt roligt. men det blir jobbigt att svara till alla så antingen får man inte svara till någon. jag vet inte hur jag ska göra...

nu har jag iaf färgat mitt hår och klippt mig, fått schampo och balsam och en plånbok av mamma och pappa :) + god mat! DET ÄR ROLIGT ATT FYLLA ÅR.
på söndag ska jag och emma ha midda och så tillsammans, då får jag resten av presenterna.

Snart bär det in emot hockeyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!