.

Skrivet 2011-01-05 Klockan 21:51:48

det går inte att beskriva hur mycket jag hatar dig! du har fixat så att jag har förlorat något som har betytt jätte mycket för mig och betyder ännu för den delen. delvis var det mitt eget fel, det är något jag inte kan ändra på hur mycket jag i hela världen hade viljat. det är inte det som är felet för det är lika mycket mitt fel som ditt! men att du sedan går och ljuger om saker och får folk att tro, då har du fan gått för långt. du gör bara saken värre, fattar du inte det? och varför måste du hela tiden ta upp det och prata om det? är det något du är stolt över eller? det är iaf inte jag, det ligger längst ner på min lista och jag hade gjort vad som helt i världen för att få tillbaka henne.
du och jag har förstört något riktigt fint, men bara för det behöver du inte göra det värre. DU ÄR ÄCKLIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!