det sitter en pojke på månen.

Skrivet 2011-01-28 Klockan 11:37:32

känner att skoldagen enbart har suttits av, har typ inte gjort ett skit. Eller ett matteprov, sedan hört på några redovisningar och nu sitter jag och väntar på min sista svenska lektion. vi sitter och lyssnar på musik i datasalen.
Sedan ska jag ta bussen in till roma och sedan ska vi äta på Etage, mamma, emma, elin och jag. kanske maja, annica och marie också. efter ska vi se bio, då ska dom iaf med. vi ska kolla på svinalängorna. sedan blir det att sussa för jag ska spela dubbelt i Teamsportia cup, på lördag morgon och lördag natt. det ska bli roligt, men jag måste typ planera in min sömn! hihi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!